W edycji Program KLUB 2021 wnioski w wersji papierowej muszą być wysłane TYLKO przez wnioskodawców, których wnioski uzyskały ocenę pozytywną kwalifikująca do otrzymania dofinansowania. Po otrzymaniu stosownej informacji z MSiT, aby podpisać umowę dotacyjną należy przesłać w formie papierowej kompletną dokumentację.
Wnioski muszą być podpisane przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania woli i zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu wnioskodawcy.
W przypadku składania kopii zaświadczeń, wypisów lub innych dokumentów należy opatrzyć je poświadczeniem „za zgodność z oryginałem”. Kopie pozbawione klauzuli „za zgodność z oryginałem” nie będą uwzględniane. Zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania wnioskodawcy.
Jeżeli osoby uprawnione nie dysponują pieczątkami imiennymi, podpis musi być złożony pełnym imieniem i nazwiskiem (czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji. W przypadku wystawienia przez ww. osoby upoważnień do podpisywania dokumentów (lub określonych rodzajów dokumentów), upoważnienia muszą być dołączone do wniosku. W przypadku złożenia załącznika w formie wydruku komputerowego, musi być on podpisany zgodnie z reprezentacją i opatrzony datą.
W sytuacji zaistnienia zmiany upoważnień w trakcie procedury wyłaniania wniosków do realizacji należy niezwłocznie, w formie pisemnej, poinformować o tym fakcie MSiT oraz przesłać aktualne upoważnienie.